- this is my WALL and i will update all my journey in here -

Friday 26 September 2014

petang 26/9

hai korang..apa habaq sihat ka?
aku baru habis exam ctu..aku harap rapuan aku kali nie menjadi..
aku hanya ingat term term subject tu je..insyaAllah ok kot...

hemm..petang nie rase nak berjoging but kawan aku bzy dengan movie so nak joging sorang mcm malas..xpe la aku berblogger je..hemm next week aku balik sebab cuti raya haji..kat sini ada 2 pilihan balik naik bas or keretapi tanah melayu...aku kalau diberi pilihan taknak lah naik bas...aku mabuk bas..derita rase.. T.T

tapi kalau dah terpaksa naik jugak la kan...harap ade lagi lah tiket KTM tu...hemmm...huawww...
nak cite apa lagi ae..hemm...ohw ok ade idea....hem

aku minat jea joong hehe...hensem jugak ae dia...aku tengok banyak kali pun tak muak haha....oo....oo...oo...sengal aku dah datang huhu...aku suka tengok bile dia senyum ceh cair...cara dia cakap pun aku suka haha( keluar tanduk)...hebat ciptaan tuhan...

rasenye di buat pembedahan plastik ke?
aku xtahu sangat pasal dia....y aku tahu dia sorang laki dalam adik beradik dia...

aku nak dia datang masa aku khawen boleh tak..
huhuhu haha...ok nak tutup sampai sini...otak aku semakin x waras dengan jeo joong nie...bye bye...



No comments:

Post a Comment