- this is my WALL and i will update all my journey in here -

Thursday 25 September 2014

petang 25/9

petang..

dan macam petang seterusnya..
aku biasanya tido..
melewati masa masa y lapang...

baca nota petang petang macam nie biasanya takkan masuk...
aku selalunye blaja malam je...
siang jarang sangat...

kalau student biasa y aku tengok kebanyakkannya memang kelawa sikit...
tapi roommate aku lain...
siang blaja giler2...
n malam tido...memang ikut sifat jati manusia....
hemmm but sorry i can't follow my roommate style...

petang khamis duduk dalam  bilik kalau tak baca nota aku tido, update diary busuk, update moment wechat, update moment fb dan sepupu sepapatnya....

aku gilerkan media sosial...
tapi kadang kadang ia agak menyemakkan kepala...dan aku akan tutupnya untuk sementara waktu...
hemmm...apa lagi nak cite ae...


eh lupa nak habaq sekarang nie exam...
biarkan exam dengan exam nye...
aku rase selesa bila tulis disini....hilang tress untuk seketika...
so ini cara aku have fun..
hehe...

hope ade putera raja datang temankan aku waktu petang petang macam nie...
temankan aku minum kopi dekat atas bukit yang tepinya ada awan dan bergelak ketawa bersama sama sambil berlari lari anak...

haha..indahnya kalau jadi kenyataan...
kalau xdapat putera raja kawan sepejuangan pun jadi la....janji teman kan aku dan boleh gelak besar sama sama... huhu

No comments:

Post a Comment