- this is my WALL and i will update all my journey in here -

Wednesday 24 September 2014

mimpi

kalau aku kene berkorban untuk orang y aku sayang aku sanggup biar aku tak dapat apa y aku nak asalkan mereka tersenyum...
pengorbanan ini memerlukan kesabaran..
kadang kadang ku berfikir sangat panjang..

hidup ini macam mimpi..
kite bermimpi kite tersenyum hari ini..
bile kite terjaga esonye kite menangis muka kite resah..

Allah..
aku tahu hidup didunia ini semuanya perhiasan..
kau tabahkan lah hati aku terima hakikat ini semua..
tetapkan lah hati aku akan satu kata kata ini " semua akan baik pada masanya"

Allah..
cinta tak boleh dicari..
cinta pada keluarga tidak ada tolak bandingnya..

Allah..
dalam hati aku ade segumpal daging..
ia sangat sakit bila ujian datang padaku..
ia akan berkurang bila ku mula terlena dalam mimpi ku..

mimpi..
engkau y indah dalam hidupku...
bila ku kembali pada realiti, dunia seolah menghimpitku..
kalau saja aku tidak bangun pada esok hari..
adakah hidupku akan tenang bersama mimpi??


No comments:

Post a Comment